Kontiki

Szakképző

  • Üdvözlünk!

  • Rólunk

  • Nemzetközi és hazai pályázataink

  • Együtt-működünk

  • Munkacsoportok

  • More

    Munkacsoportok, szervezeti egységek

    KONTIKI  Oktatási és Kompetenciafejlesztő Központ
     
    Módszerészek
    Befogadó Program
    Játékmesterek, laikus segítők, mentorok
    Pályaorientációs Csoport
    Művészeti Kabinet
     
    Segít7ek Támogató szolgálat
     
    Iskolák - 
                    "TANEXT Akadémia"
                    Speciális Szakiskola, Szakiskola és Szakközépiskola
                    „Pillich Ferenc Akadémia”
                    Speciális Szakiskola, Szakiskola és Szakközépiskola
     
    Duális Gyakorlati képzési menedzsmenT
     
    Pályázati Menedzsment
     
    Támogatás, Kommunikáció, PR
    Több

    A komplex és integrált ellátásainkat több munkacsoporton keresztül nyújtjuk.

    Kollégáink saját területükön autonóm módon, de valamennyi csoport munkájával illesztetten tevékenykednek.

     

    Vezetőség

    Szervezetünket ma egy nyolc tagú – folyamatosan bővülő - csoport navigálja. Vezetői kultúránk az osztott felelősségen és a lapos szervezeti működtetés bázisán épül. Gondolkodunk, vitázunk, döntünk – és felelősséget vállalunk.

    Feltételteremtők:

     

     

     

     

    és még sokan a kollégák közül.

    Szakmai Igazgató

    Kajos László

    kajos.laszlo@kontikizrt.hu

    Iskolaigazgató

    Csikós Ildikó

    csikos.ildiko@tanext.hu

    Fejlesztő Pedagógiai Igazgató

    Lantos Ágnes

    lantos.agi@tanext.hu

    Pedagógiai Módszertani Vezető

    Ádám Zsuzsanna

    adam.zsuzsanna@tanext.hu

    Informatikai Igazgató

    Szekeres József

    szekeres.jozsef@tanext.hu

    Támogató Szolgálat Vezető

    Dr Győrfi Éva

    gyorfi.eva@kontikizrt.hu

    Duális Gyakorlati Képzés Menedzsere

    Szalay Dániel

    szalay.daniel@kontikizrt.hu

    Vezérgigazgató

    Kajos Gergely

    kajos.gergely@kontikizrt.hu

    Please reload

    Kon-Tiki volt a neve annak a tutajnak, amelyet Thor Heyerdahl norvég néprajzkutató és felfedező épített és használt 1947-es expedíciója során.

     

    Az utazással Heyerdahl a gyakorlatban bizonyította, hogy a történelem előtti időkben, „primitív” eszközökkel is lehetséges volt átkelni a Csendes-óceánon, Dél-Amerikából Polinéziába.

     

    Az expedíció a további elméleti vitákat feleslegessé tette, látványosan bizonyítva azok téves voltát.

     

    Zártkörű, mert az alapítók egymás szándékait megismerve és közös alapelvekre helyezkedve, közös víziójukhoz teremtettek szervezeti és működési kereteket a cég alapításával. Ismerik egymás szakmai és emberi kvalitásait, személyes múltját és jövőorientált ambíciót. Képesek együtt kitalálni és megvalósítani, fenntartani közös dolgaikat. Az alapítók között található vállalkozások a gyakorlati képzésben érdekelt, vagy a hátrányos helyzetű fiatalok ellátásában szakértőként tevékenykedő mikro-vállalkozások, melyek tulajdonosai részt vesznek KONTIKI szolgáltatásainak valamelyikében.

     

    Non-profit, mert tevékenységeiből nem anyagi gyarapodásra, üzleti sikerekre törekszik, - elég a fenntartás biztonsága, az elég jó feltételek megteremtése – egy okosan és átláthatóan gazdálkodó, pazarlástól mentes társasági lét.

     

     

     

    Kiemelkedően közhasznú fokozatot kapott létrejöttekor, 2014. május 31. után (a kiemelkedően közhasznú fokozat jogi megszűnésével) közhasznú lesz, mert olyan aktivitásokat, feladatokat vállal, amelyek a közösség számára hasznosak, fontosak, a társadalom számára megtérülőek – és gyakran hiánypótlóak is.

     

    Szakképző, azaz a fő profiljába a szakképzés és a szakképzés szervezés áll. Iskolafenntartóként, oktatási, képzési programokat, intézményeket működtet, szakmai együttműködéseket, módszertani hátteret épít.

     

     

    A KONTIKI Szakképző Zrt. egy kiemelkedően közhasznú, non-profit zártkörűen működő részvénytársaság.

    Reményeink és tapasztalataink szerint mi is képesek vagyunk rácáfolni bizonyos várakozásokra, előítéletekre a működésmódunkkal.

    Abban hiszünk, hogy minden gyereknek minőségi ellátás jár.

     

    Kik Vagyunk?

    Csapatunk

    Mi az elmúlt időszak legnagyobb sikere?

    Legfontosabb eredményünk a közelmúltból, hogy kedvezményesen illetve ingyenesen meleg ételt tudunk biztosítani azoknak az iskoláinkba járó diákoknak, akik  erre rászorulnak.

    Hogyan lehet bejutni a képzésekre, a Tanext Akadémiára?

    A nyolcadik osztályból érkezők a „formális” jelentkezéssel, egy ismerkedő beszélgetésre kapnak meghívót, ahová elkísérheti őket bármelyik gondviselőjük.

    Ezt követően gólyaprogramon keresztül haladunk, közösséget építünk, szakma-orientációt végzünk.

    Akik nem nyolcadikban döntenek mellettünk, hanem a tanév során jelentkeznek, az aktuális Befogadó programba csatlakozhatnak be, amely segíti a beilleszkedést hozzánk.

    Hová lehet gyakorlati képzésre menni?

    Mindenkinek megkeressük a számára alkalmas gyakorlati helyet (céget) és mestert. Ebben több képzésszervező partnerünk működik közre.

    Please reload

    Sokféle szakmát képviselünk.

    Hiszünk abban, hogy a különböző szakmai hátterű emberek egymást kiegészítve, inspirálva többletértéket tudnak létrehozni, a részek hozzátesznek az egészhez és így más minőség jön létre.

     

    Alapítóink és munkatársaink között pedagógus, gyógypedagógus, fejlesztőpedagógus, szociális szakember, közgazdász, informatikus, jogász, környezetvédő, antropológus, pszichológus, képzőművész, iparművész, mediátor, mentálhigiénikus, szupervízor, irodavezető, adminisztrátor, szakmunkás-szakoktató, mérnök, artista, kommunikációs szakember, pályaorientációs szakember, animátor és dokumentumfilmes is megtalálható.

    Van, aki a gyerekekkel tud jól bánni, van, aki felnőttet támogat, hogy az jól tudjon segíteni a hozzáforduló családoknak, fiataloknak.

    Van, aki csapatban – szakmaközi munkacsoportban, teamben -, van, aki egyedül tud hatékonyan dolgozni. Sokan dolgoznak olyanok is velünk, akik a családjaink gondjainak, nehézségeinek enyhítésében segítenek, mások a külföldi partnereinkkel, hazai civil vagy gyakorlati képzést vállaló céges támogatóinkkal való kapcsolatainkat gondozzák.

     

    Odafigyelünk arra, hogy pályakezdő és tapasztalt kollégáknak is tereplehetőséget kínáljunk a szakmai fejlődésre, tudásuk, ötleteik hasznosítására.

     

    Módunkban áll leendő szakembereket gyakornoki programra fogadni, támogatva tapasztalatszerzésüket: pedagógushallgatók, szociális munkások és konfliktuskezelők látogatnak el időről-időre hozzánk .

     

    Elfogadjuk, hogy sokfélék vagyunk, különbözhet a véleményünk, de a szakmai ambícióinkat, terveinket akkor is össze kell hangolnunk. Nyitottak vagyunk egymásra és bennünket támogatni akaró idegenek gondolataira. Sokat vitázunk, érvelünk magunk között és rendszeresen megméretjük magunkat szakmai konferenciákon itthon és külföldön egyaránt.

    Büszkék vagyunk arra, ahol tartunk, és nagyon sok mindent szeretnénk még elérni, megvalósítani, ügyesebben csinálni!

    Energiánk egymásból, a munkánk értékességébe, hasznosságába vetett hitből, s diákjaink sikereiből, szeretetéből újul meg.

     

    Ellátásfilozófiánk a kölcsönhatásokra és a komplementer elemekre épül. Fontos nekünk, hogy nálunk többféle minőségi szolgáltatásból, kapcsolódási lehetőségből lehessen választani, hogy a valóban összeillő mozaikokat illesszük össze. Hogy a hozzánk fordulók – legyenek bajban lévő gyerekek, fiatalok, családok, megakadt társintézmények, vagy projektpartnert kereső szakemberek, szervezetek – találjanak valakit vagy valamit, ami kapcsolódást jelent. A sokféle aktivitás, kapcsolódási esély ránk is jó hatással van – tapasztalataink gazdagodnak, bővülnek. Emberi kapcsolataink, támogató hálóink erősödnek, ezáltal mi is – személyünkben és szervezetünkben is – folyamatosan változunk, fejlődünk.